Samsung Galaxy S9 verzekering
Uw voordelen in een oogopslag
Altijd bereikbaar
Wij zijn er altijd voor u en zullen u graag helpen. U kunt ons online bereiken, per telefoon of via chat - wat voor u het beste werkt.
Onbezorgd genieten
Uw toestellen hebben wij ons wereldwijde dekking. In geval van een schade zullen wij de reparatiekosten dekken of bijdragen tot de aankoop van een nieuw exemplaar.
Betrouwbare service
Wij behandelen claims snel, eenvoudig en zonder gedoe. Ruim 7 miljoen klanten in heel Europa stellen reeds hun vertrouwen in onze service.
Onze verzekeringen op een rij
Bescherm wat u dierbaar is met de verzekeringsproducten van WERTGARANTIE. Of het nu om een smartphone, een televisie, een hoortoestel, een wasmachine of een fiets gaat - wij bieden u de juiste bescherming voor uw elektronica en uw fiets. Veiligheid en bescherming, overal en altijd.
Uw Samsung Galaxy S9 verzekeren – loont zich dat?
We kunnen ons leven al helemaal niet meer zonder voorstellen. Elke ochtend staan we ermee op en vlak voor het slapen gaan kijken we nog even de mail of Social Media na. Elke dag maken we gebruik van de vele mogelijkheden die het ons te bieden heeft, van navigatie tot communicatiemiddel, van camera tot music player. Uw Samsung Galaxy S9 is dus een belangrijk onderdeel van uw dagelijkse leven. Juist omdat we de smartphone zo vaak in handen hebben, is het apparaat ook zo ontvankelijk voor schades. Per ongeluk van de tafel gestoten, een kop koffie erover heen of een lelijke breuk op het scherm; komt u dit bekend voor? Bescherm daarom wat u belangrijk is en verzeker uw Samsung Galaxy S9. Voor slechts een klein bedrag per maand bent u verzekerd tegen deze ongemakken en heeft u bij schade uw Samsung Galaxy S9 zo weer gerepareerd terug.
Welke dekking zit er bij de verzekering voor de Samsung Galaxy S9?
De telefoons worden met de dag duurder en gecompliceerder. Een goede verzekering helpt u bij het beschermen van uw dierbare toestel. Bij onze verzekering geniet u van een uitgebreide dekking voor uw Samsung Galaxy S9. Naast valschade, heeft u bijvoorbeeld ook dekking bij waterschade. Per ongeluk in het water laten vallen is meestal fataal voor een Samsung Galaxy S9. Maar ook displaybreuk is gedekt. Weliswaar hoeft een kapotte display niet meteen te betekenen dat u uw Samsung Galaxy S9 niet meer kunt gebruiken, maar het belemmert wel degelijk de functie. Daarnaast kunt u optioneel kiezen voor de diefstaldekking. Sluwe dieven zijn erg handig in het stelen van de mooiste toestellen, en u kunt toch ook geen dag zonder uw telefoon? In elk geval zit u met de verzekering van WERTGARANTIE goed en kunt u vertrouwen op een vlotte afhandeling in geval van schade of diefstal.
Service van WERTGARANTIE
Heeft u nog vragen over onze verzekeringen of heeft u hulp nodig bij het afsluiten van een contract? Onze klantenservice helpt u graag verder. Mogelijk staat uw vraag bij de 'Veelgestelde vragen', of maak gebruik van onze Online Service.
Veel gestelde vragen en antwoorden over verzekeringen
- Waarom WERTGARANTIE?
Als gespecialiseerde verzekeraar met meer 60 jaar ervaring in verzekeringen, reparatie van fietsen en e-bikes/pedelecs, consumentenelektronica, huishoudelijke apparaten en smartphones, bieden wij onze klanten altijd het beste product, de beste service en de beste prestaties. Vandaag profiteren 8 miljoen klanten van de WERTGARANTIE Group in Nederland grote delen van Europa van onze uitgebreide en op maat gemaakte oplossingen - en zijn meer dan tevreden over ons werk.
- Wat is verzekerd bij elektronische apparaten met de All Risk Flex?
Onze All Risk Flex Basis dekt de volgende schades:
- Materiaal-, constructie-, en productiefouten (na afloop van de fabrieksgarantie en naast de wettelijke rechten)
- Materiaalkosten, voorrijkosten en arbeidsloon
- Elektronische schade
- Valschade
- Water- en vochtschade
- Ondeskundig gebruik
- Implosie/explosie
- Brand- en blikseminslag
- Verstopping
- Kalkafzetting
De All Risk Flex Premiuim heeft daarnaast de volgende dekking:
- Slijtage
- Nalatigheid
- Lager- en motorschade
- Breuk van glaskeramiek
- Gevolgschades (bijv. beschadigde kleding of bedorven voedsel voor defect)
- Softwareupdates van TV's (eenmalig tot € 79,-)
- Data backup/gegevensherstel door defect van bijv. notebooks (tot max € 300,-)
Tot slot bieden we u optioneel de diefstal- en verliesdekking aan:
- Diefstal (inbraak, gewone diefstal of roof)
- Verlies van hoortoestel
Hier vindt u onze algemene verzekeringsvoorwaarden.
- Wat is bij Smartphonepolis verzekerd?
Onze uitgebreide dekking beschermt u tegen de volgende schade en de daaruit voortvloeiende kosten:
- Materiaal-, constructie- en productiefouten
- Materiaalkosten, verzendkosten en arbeidsloon
- Elektronische schade
- Valschade
- Water- en vochtschade
- Ondeskundig gebruik
- Implosie/explosie
- Brand- en bliksemschade
- Displaybreuk
- Technische defecten
- Vorstschade
- Bedieningsfouten
- Accudefecten
Optioneel bieden we daarnaast de diefstal- en cyberdekking aan:
- Diefstal (inbraak, diefstal of roof)
- Cyberdekking (o.a. misbruik betaalgegevens en misbruik shopping apps na diefstal)
Hier vindt u onze algemene verzekeringsvoorwaarden.
- Is de All Risk Flex Premium-optie het waard?
In de All Risk Flex Premium zijn schades door slijtage, nalatigheid en ongevallen gedekt. Tevens schade aan de inhoud van de wasmachine, droger of vriezer zijn gedekt. Verder geldt voor televisies een dekking voor het opnieuw instellen bij een kanaalwissel en gegevensherstel bij schade aan notebooks en desktops.
- Wat is niet verzekerd?
Niet verzekerd bij All Risk Flex worden:
- zaken die voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
- drones
- grasmaaiers, robotmaaiers
- mobiele telefoons, smartphones,
- zaken met een aankoopwaarde van meer dan € 10.000,-
- zaken die reeds schade vertonen of defect zijn
Niet verzekerd worden bij Smartphonepolis worden:
- smarthphones, laptops of tablets met een aankoopwaarde van meer dan € 1.700,-
- zaken die reeds schade vertonen of defect zijn
- Hoe lang na de aankoop kan ik de verzekering afsluiten?
Er is geen limiet voor gebruikte apparatuur, behalve voor de Smartphonepolis (smartphones, laptops en tablets). Een Smartphonepolis kunt u tot 12 maanden na aankoop afsluiten. Voor alle verzekeringen geldt dat tijdens de aanvraag van de verzekering het te verzekeren toestel geen defect mag vertonen en in Nederland gekocht is.
- Welke prijs moet ik opgeven bij het afsluiten van een contract?
Vermeld de prijs van de originele factuur. Voor mobiele telefoons met een contract moet u rekening houden met de werkelijke waarde van het toestel op het ogenblik van de aankoop. Voor fietsen verzoeken wij u de prijs van de originele factuur te vermelden, inclusief de prijs van het slot.
- Hoe kom ik het IMEI-nummer van mijn toestel te weten?
Voer eenvoudig *#06# in de telefoon-functie van uw smartphone in en uw IMEI-nummer zal op het beeld verschijnen. Als uw toestel een vliegtuigmodus heeft, zorg er dan voor dat die gedeactiveerd is, anders wordt de IMEI mogelijk niet weergegeven. U kunt het IMEI-nummer ook vinden op de aankoopfactuur van uw toestel of het doosje.
- Is er een wachtperiode?
Voor elektronische apparaten bieden wij u gratis directe dekking. Dit betekent dat uw toestel beschermd is vanaf de datum waarop u het contract ondertekent.
- Kunnen zakelijke of refurbished toestellen verzekerd worden?
Het is mogelijk om zakelijke toestellen te verzekeren, mits deze zaken niet voor commerciële doeleinden wordt gebruikt. Van commerciële doeleinden is o.a. sprake als met de te verzekeren zaak geld wordt verdiend (bijv. door verhuur daarvan) of sprake is van bovengemiddeld gebruik (bijv. een wasmachine in een wasserette of kapperszaak, een volautomatisch koffiezetapparaat in de horeca, een televisie in een sportsbar of een computer in een internetcafé).
Refurbished toestellen kunnen bij ons verzekerd worden. Geeft u hierbij wel de aankoopprijs van de factuur aan waarvoor u het toestel hebt gekocht.
- Kan ik ook een toestel verzekeren dat al defect is?
Nee, schade die reeds bestaat voordat het contract gesloten is, is van de verzekeringsdekking uitgesloten. Het is dus helaas niet mogelijk defecte toestellen te verzekeren. U kunt uw toestel echter van tevoren laten repareren en dan een verzekering afsluiten. Hierbij hebben we dan wel de reparatiebon nodig.
- Waar geldt de dekking?
De verzekering is geldig in Nederland, maar ook voor tijdelijke reizen wereldwijd. In geval van reparatie moet het verzekerde voorwerp in Nederland gerepareerd worden.
- Wat is de looptijd van mijn contract?
Het contract wordt gesloten met een vaste looptijd van 12 maanden. Het contract wordt daarna telkens met 1 maand verlengd, tenzij u of wij het contract opzeggen.
Na de uitbetaling van de aankoopbijdrage in geval van een total loss voor een vervangend apparaat, gaat het contract verder op het vervangende apparaat. U kunt het contract schriftelijk opzeggen (per brief of per e-mail). U en wij kunnen de verzekeringsovereenkomst ook opzeggen na het optreden van een schadegeval.
- Welke toestellen heb ik verzekerd?
U kunt een overzicht van uw contracten bekijken in het klantenportaal in het contractencentrum onder "Mijn contracten".
- Wanneer en hoe kan ik mijn contract opzeggen?
De looptijd en de opzegtermijn van uw WERTGARANTIE verzekering hangen af van uw individuele contract. Raadpleeg daarom uw verzekeringspolis voor deze informatie. Bovendien kunt u alle informatie met betrekking tot uw contract bekijken in ons klantenportaal.
We geven u graag een voorbeeld: Met WERTGARANTIE All Risk Flex is de minimale looptijd 12 maanden. Daarna wordt de verzekering telkens met 1 maand verlengd, tenzij u het contract opzegt met een opzegtermijn van één maand.
U kunt uw contract op elk moment opzeggen via ons klantenportaal. Op dezelfde manier kunt u uw opzegging ook via ons contactformulier indienen.
- Is het mogelijk mijn contract op te zeggen zonder mij te registreren?
Ja, u kunt ons uw opzegging per e-mail sturen naar service.nl@wertgarantie.com, met vermelding van uw naam, adres en contractnummer. U krijgt een dan antwoord per e-mail.
- Hoe bereik ik WERTGARANTIE?
Telefonisch:
Door te bellen naar 088 - 2500 600 van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
In de live chat (indien beschikbaar):
Via www.wertgarantie.nlPer e-mail:
via service.nl@wertgarantie.com
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen? Als u het antwoord niet kon vinden onder de "Veelgestelde vragen", dan helpen wij u graag persoonlijk - per telefoon, e-mail of chat.
Kies de dekking die bij u past
Bescherm wat u dierbaar is met de beste verzekeringsproducten van WERTGARANTIE.